دانلود مجموعه کاربردی و آموزشی ذهن آگاهی

آشنایی با ذهن آگاهی:
حضور ذهن یا ذهن آگاهی روشی مدرن برای فرار از خیالات و اقامت در زمان اکنون است. شکلی متفاوت از نگاه به زمان اکنون و حضور دائم در الان. گر چه شاید بتوان معادل‌های فارسی دیگر و شاید بهتری برای mindfulness یافت، اما شاید ذهن آگاهی ترجمه مناسبی برای آن باشد.

از این منظر، انسان برای آرامش و دور کردن نگرانی‌ها و اضطراب‌ها لازم است تا با جریان مستمر و لحظه به لحظه زندگی رابطه‌ای عمیق و واقع گرایانه بر قرار کند. نمود عملی این مفهوم را برخی با تمرین‌هایی همراه با تمرکز و دقت کردن به حواس پنجگانه در درک عمیق و با آرامش لحظه‌ها و لذت‌ها توصیه می‌کنند.

ذهن آگاهی

به طور مثال غذا خوردن آهسته و تلاش و تمرکز برای درک مزه‌ها، تمرکز بر تنفس و درک عمیق دم و باز دم، تمرکز و آرامش دوره‌ای در طی روز، یادآوری آن چیزهایی که از آن برخوردار هستیم (به تعبیری دیگر، یادآوری نعمتهایی که خداوند به ما داده است) از مصادیق تمرین‌هایی است که در این زمینه توصیه شده است.

محتوی فایل ذهن آگاهی:

نوع فایل فشرده: zip
فرمت فایل صوتی: amr
مدت زمان : ۱۲ ساعت و ۵۱ دقیقه
هزینه دانلود: ۹۹۸۰ تومان
حجم فایل: ۶۷ مگابایت

***** نکته مهم: برای خرید مجموعه بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. بعد از خرید لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. لطفا پوشه اسپم را نیز بررسی کنید.

قیمت اصلی ۱۹,۹۸۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶,۹۵۰ تومان است.افزودن به سبد خرید

یک فراکاو

عاشق روانشناسی و گفتگو درباره اون هستم. در ۱۴ سال گذشته با علاقه در حوزه وب با تمرکز بر روی موضوع روانشناسی فعال بوده و هستم. /// جهان بیمار و رنجور است/// دو روزی را كه بر بالین این بیمار باید زیست/// اگر دردی ز جانش برندارم ناجوانمردی است

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. برای دانلودذهن آگاهی هزینه ارسال شده اما لینک دانلود ارسال نشد . چند نفر دیگر هم به این اشکال اشاره داشتند که ظاهرا رفع نشده است. امتیاز خوبی برای سایت نیست .

    1. درود فراوان

      بر اساس کد اطلاعات زیر تراکنش شما با موفقیت همراه نبوده اگر مبلغی از شما کسر شده تا ۷۲ ساعت اینده به حساب شما توسط بانک بازپس داده خواهد شد.

      79572915444

  2. سلام، من این فایل رو خریداری کردم و ایمیل برداشت موفق از حساب ارسال شد، اما لینک دانلود رو نمیتونم ببینم، لطفا پیگیری بفرمایید.

    1. درود فراوان

      درباره محتوی دوره نیز کاملا آسوده خاطر باشید. ما تلاش نموده‌ایم رضایت کاربران یک فراکاو را جلب نماییم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا