دسته‌بندی نشده

نرم افزار اندرویدی پرسشنامه چند محوری بالینی میلون ۳

مخصوص تبلت و گوشی هوشمند

رپرتاژ آگهی: نرم افزار اندروید میلون ۳ همراز روان پویان با دقت صد در صد نیمرخ روانی فرد را نشان می‌دهد.

با استفاده از اپلیکیشن میلون ۳ همراز روان پویان نیاز به وجود رایانه یا حمل و نقل لپ تاپ‌های سنگین ندارید. همچنین توسط این نرم افزار نیاز به قلم وکاغذ ندارید. بدون نیاز به قلم و کاغذ امکان برگزاری آزمون میلون ۳ و نمایش پروفایل وجود خواهد داشت.

نرم افزار آندرویدی پرسشنامه میلون ۳

دانلود نرم‌افزار پرسشنامه میلون ۳

انجام آزمون MCMI-III در نرم افزار میلون ۳ توسط تبلت و گوشی‌های همراه اندروید انجام می‌گیرد؛ از اینرو آزمودنی به راحتی می‌تواند در تبلت یا گوشی مورد نظر که نرم افزار در آن نصب شده است، سوالات را دیده و پاسخ مورد نظر خود را انتخاب نماید. در پایان نیز امکان نمایش پروفایل آزمودنی وجود دارد.

دانلود، نصب و پاسخ دادن به سوالات آزمون میلون در این نرم افزار رایگان است.

مشاهده نتیجه و نمایش نیمرخ روانی، در این نرم افزار به دو صورت امکان پذیر است.

روش اول: به ازای هر بار اجرای کامل آزمون و دریافت نیمرخ روانی هزینه پرداخت گردد که در این حالت مبلغ به صورت پرداخت درون برنامه‌ای کافه بازار انجام می‌گردد.

روش دوم: فعال‌سازی کامل و نامحدود یا مدت‌دار نرم افزار می‌باشد. در این صورت نیاز به پرداخت وجه به ازای هر بار اجرای آزمون نخواهد بود و با پرداخت هزینه فعال‌سازی نرم افزار شما به صورت نامحدود یا مدت‌دار برای یک دستگاه فعال‌سازی می‌گردد.

یک فراکاو

عاشق روانشناسی و گفتگو درباره اون هستم. در ۱۴ سال گذشته با علاقه در حوزه وب با تمرکز بر روی موضوع روانشناسی فعال بوده و هستم. /// جهان بیمار و رنجور است/// دو روزی را كه بر بالین این بیمار باید زیست/// اگر دردی ز جانش برندارم ناجوانمردی است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا